torsdag 26. mars 2015

Babynest...


Hadde stoff nok til to stk og da er det jo dumt ikke å sy en til...
Stoffet var også vasket og klart. Trodde jeg skulle komme meg under 3 timer på en slik en, men gjør ikke det enda... 

Dette er bare min andre da. Denne gangen brukte jeg fire lag med platevatt i madrassen, men ser at det ikke hadde vært nødvendig. Av de siste restene sydde jeg noen beskyttelsesduker eller hva nå man kaller det :) Gulpefiller kanskje....

Så får vi se da om dette også blir en gave til noen med ei lita prinsesse eller om den kan selges... 


Den første av disse to kan du lese om og se her: 
http://husbygging2008.blogspot.com/2015/03/babynest.html





2 kommentarer:

Christine sa...

Så skjønt babynest.
Jeg har lyst til å sy slikt til småtten vår som kommer i september, men vet rett og slett ikke om tålmodigheten strekker til :p Så det er godt mulig at jeg må sette mamma på saken. Jeg har hvertfall veldig lyst på babynest - det virker så lunt og godt.

Heldigvis er ikke Stoff og Stil så langt unna ;)

Ønsker deg en god helg som kommer.
Klem fra Christine

Hege Beate - Hus og Hjem blir til... sa...

Ta mot til deg og sy et nest! Det var ikke så vanskelig.
Hadde ikke sånn til mine men det skulle jeg hatt.
Tenker å selge denne men du får kanskje en gutt?
Lykke til med tiden fremover! :)
Riktig god sommer til deg også!
Klem fra meg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...