mandag 10. september 2012

Helt Cacas....


Blir såååå inspirert av alle de flotte cupcakes'ene rundt om 
at jeg nå tenker at jeg må teste om jeg kan få det til...

Så på lørdag tok jeg turen innom Kitch'n, Markensgate i Kristiansand
og handlet noen utvalgte hjelpemidler...

Jeg fikk ikke bakt denne helgen dessverre, 
men neste helg er det jo helg igjen ;)




...og da kan jeg "gå bakeren etter i næringen",
selv om det egentlig er litt imot mine prinsipper...

Lurt å si det sånn når man er forferdelig på kakebaking... ;)

Ha en god mandag da alle sammen!


 

3 kommentarer:

Fru Glitters Hus sa...

Heisan, ja nå blir det god lukt der nede på Torvmoen:-) Cup cakes er jo bare knall godt.
I dag er det foreldremøte på programmet her. Jeg har rukket like mange som du har rukket i party etter skolestart:-)

Ønsker deg en fin uke
Klemmer fra Ine

Anines hvite verden sa...

Ja kjenner meg igjen, finner så mange gode oppskrifter.. men så var det å få lagd dem da.. selv er jeg ingen racer på kjøkkenet! Men tror jeg må prøve meg en dag! :)

FIN kveld til deg!

Anne sa...

Cupcakes er så koselig å lage :) Lykke til! Dette får du til! :)

Ha en finfin kveld! :)

Klem Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...